• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Rolex Submariner 114060 Prisbump*

Hej!
Suget efter en Submariner Hulk har blivit för stort så jag säljer därför min Rolex Submariner 114060.
Klockan köptes nyligen av välrenommerad KS-medlem (företag). Kvitto medföljer.
Svensksåld klocka (Nymans ur april 2013) som är i toppskick med endast några mikroskopiska hairlines.
Fullset ink.allt.
Tillbehör: Yttre kartongbox, inre box, cert, certhållare, putsduk, röd och grön tagg, instruktionsbok.

Intressant byte är med andra ord: Rolex Submariner 116610LV (Hulk) med pengar från mitt håll. Fullset eller ej spelar ingen roll.

Klockan finns i Göteborg men skickas annars med värdefrakt (kostnad för detta tillkommer).
Gott om referenser finns på förfrågan.

Retur inom 24h om något inte stämde med beskrivningen. Ej retur vid f2f.

Pris: 50500kr vid snabb och smidig affär men inte en krona lägre!
Pengarna är öronmärkta.

Med vänlig hälsning, Olof Bergström

image.jpeg

image.jpeg
 
Senast ändrad:
Topp