• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Rolex Submariner 114060

willbur

Rolex
2-Faktor
Pris
67900
Returpolicy
Nej, då klockan är under garanti.
Bilder Skickat
  1. Ja
Hej,

Säljer en Rolex submariner 114060 no date. Klockan är utplockad i Sverige slutet av November 2017 och är i jätte fint skick. Det är endast några få hairlines på klockan. Klockan är enligt mig fullset med 11 länkar + en halv. Men för att förtydliga så är det allt ni ser på bilderna som kommer med, inget annat.

Jag köpte klockan för drygt en månad sen hos LW och betalde 72k och eftersom det är väldigt svårt att hitta ett pris som är "fair" idag så får ni gärna komma med bud och förklara er motivation till det budet så sätter jag bara ett riktpris. Jag bryr mig alltså mer om att det känns ok för bägge än något annat. :)

Pris: 67900kr eller högstbjudande.
Bytes: Är mest sugen på en svart 216570 men kan absolut tänka mig annat, vintage som nytt, testa mig :)
Klockan finns för f2f deal i Stockholm med jämna mellanrum, klockan kan skickas med valfri frakt på köparens bekostnad och ansvar.
Referenser finns här: https://klocksnack.se/threads/willbur.20656/

IMG_7389.JPG


IMG_7391.JPG


IMG_7382.JPG


IMG_7383.JPG


IMG_7375.JPG
 
Senast ändrad:
Topp