MrJohn
Basic
Har just sålt min 11610LV som jag haft i 7 år. Underbar klocka men vill ha en lite billigare klocka då jag har den på mig jämt och då tycker att nära 100k är lite för mycket som vardagsklocka. Letar nu för fullt efter en 16610 fullset men det är svårt till vettiga pengar och med bra säljare. Om den är tidig eller sen spelar mig mindre roll men det blir ingen vintage.
Min fråga till er är vad ni tror är klokast som investering på 10 år. Köpa en klocka runt år 2000 ELLER en senare med den graverade innerringen? Sen undrar jag om ni tycker det är klokast att köpa en fin men billigare klocka ren utan några tillbehör eller lägga till 10k och få en fullset? Jag skall njuta av min klocka med tycker samtidigt det är kul om priset utvecklad åt rätt håll.
Synpunkter?
Mvh John
Min fråga till er är vad ni tror är klokast som investering på 10 år. Köpa en klocka runt år 2000 ELLER en senare med den graverade innerringen? Sen undrar jag om ni tycker det är klokast att köpa en fin men billigare klocka ren utan några tillbehör eller lägga till 10k och få en fullset? Jag skall njuta av min klocka med tycker samtidigt det är kul om priset utvecklad åt rätt håll.
Synpunkter?
Mvh John