• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Rolex Submariner 116610LV aka Hulk: sänkt 20160309

danne10

Panerai
2-Faktor
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg

Jag åker på semester en vecka på lördag, gör ett försök att sälja denna innan helgen, sänkt pris till 66k

Hej,

Säljer min Hulk, såld 20140826 på Pagoldhs Ur och köpt av mig av en forummedlem, den är mig veterligen så komplett den kan vara

Ytterfodral
Pappbox
Grön Rolex box
Cert och certhållare
Manual
Servicebooklet
Hangtag
Sigill
Komplett länk
Boettskydd

Ingen servicehistorik, klockan har används i rotation och spår av användning, värt att notera är en lite mer synlig repa på utsidan vänstra bandhornet, när klockan inte använts har den suttit i winder.

Klockan finns i Stockholms norra förorter och kan även ses i stan över fika eller på mitt jobb i Solna, referenser finns i goodguy tråden, ingen retur vid F2F annars inom 24 timmar

Pris: 66000 kr

Tack för titten

// Danne
 
Senast ändrad:
Topp