• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Rolex Submariner 116610LV Hulken -2013

DrFlex

Cartier
Pris
95000
Returpolicy
Ingen retur
Bilder Skickat
  1. Ja
Rolex Submariner 116610LV Hulken
Klockan är uttagen i UAE september 2013. Jag har köpt klockan av medlem här på klocksnack som köpt den från pluswatch.it.
Jag misstänker att klockan har blivit polerad, därav lägre pris. Den är med detta i väldigt bra skick med enbart ett fåtal hairlines på spännet.

Väldigt nära full set. Kommer med ytter och innerbox, cert och avtagna länkbitar. Saknar bezelskyddet i plast samt pappöverdraget över ytterboxen.
Fler bilder kan ordnas vid intresse.

Jag är inte intresserad av byte.
Affär görs helst F2F i Malmö eller närheten av Malmö. Jag kan skicka den i spårbart paket efter full betalning.
Skärmavbild 2019-01-14 kl. 12.27.12.png

Skärmavbild 2019-01-14 kl. 12.26.16.png


Behåller mig rätten att dra tillbaka annonsen, samt sälja till den jag vill.
 
Senast ändrad:
Topp