• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Rolex Submariner 116610LV Hulken dec 2018

Tigerrrr

Rolex
2-Faktor
Pris
107500
Returpolicy
Nej
Bilder Skickat
  1. Ja
Uttagen i december 2018 hos svensk ad. Klockan kommer fullset men utan det yttre vita boxskyddet samt bezelskyddet som ad inte lämnade ut enligt säljaren. Jag har provat klockan men inte mycket mer och kan åter konstatera att jag och hulken inte kommer överens. Jag kan inte hitta en enda hairline på den (men det finns säkert om man tar fram förstoringsglaset) och länken gnisslar sådär härligt som bara en helt ny Rolexlänk gör.

Fast pris och F2F i Göteborg om du har referenser. Skickar helst inte klockan. Betalning med swish.

(cert och certhållare är inte med på bilderna)

IMG_0038.jpeg
IMG_0039.jpeg
IMG_0040.jpeg
IMG_0041.jpeg
IMG_0042.jpeg
IMG_0043.jpeg
IMG_0044.jpeg
IMG_0046.jpeg
IMG_0048.jpeg
IMG_0047.jpeg
IMG_0045.jpeg
IMG_0049.jpeg
 
Senast ändrad:
Topp