• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Säljes Rolex Submariner 116613LN

Sir Napalot

Silver
Friends Of KS
2-Faktor
Pris
139000
Returpolicy
Enl. ök.
Bilder Skickat
  1. Ja
Ett stycke Sub i guld och stål söker ny handled. Det rör sig alltså om en 116613 som är uttagen hos AD 2017.

Klockan och länken bär spår av användning och småmärken/hairlines förekommer vid närmare granskning. Jag har försökt ta så stygga och avslöjande bilder som möjligt, säg gärna till om det är någon detalj eller vinkel ni saknar bild på så löser jag det. På det stora hela är skicket fint för en tvåtons-klocka med några år på nacken.

Drar upp som den ska och håller tiden väl med lång gångreserv.

Tillbehör; sleeve (rätt sliten), yttre box, inre box, cert, certhållare, manual, hangtag, två extra länkbitar samt nyutfärdat äkthets- och värderingsintyg från Bjerke.

IMG_7834.jpeg
IMG_7832.jpeg
IMG_7815.jpeg
IMG_7816.jpeg
IMG_7824.jpeg
IMG_7817.jpeg
IMG_7827.jpeg
IMG_7828.jpeg
IMG_7829.jpeg
IMG_7830.jpeg
IMG_7831.jpeg
IMG_7835.jpeg
IMG_7836.jpeg
IMG_7839.jpeg
IMG_7840.jpeg
IMG_7841.jpeg
IMG_7842.jpeg
IMG_7845.jpeg

Finns för F2F i Göteborg och kan med fördel göra upp affären på mitt kontor, som har både kameraövervakning och slussar.

Klockan förvaras i bankfack så någon dags framförhållning krävs inför affär.

Mvh
SN

Tillbaka
Topp