• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Tillbakadragen Rolex Submariner - 124060

Clark Wayne

Silver
2-Faktor
Pris
135 000
Returpolicy
Ingen retur
Bilder Skickat
  1. Ja
Kollar av intresset för min Sub. En ikonisk klocka som inte behöver närmare presentation.

Fullset - mao medföljer allt som jag fick vid köp, inkluderat kassakvitto (se bild).

Uttagen i början av 2022 hos svensk AD och således under garanti fram till 2027. Klockan har använts sparsamt och i rotation med andra klockor. Skicket är därför mycket fint, men då den har använts finns självfallet vissa hairlines på de polerade delarna samt små spår efter skrivbordsdykning på länk som syns i vissa ljus. Har tagit bilder i så starkt ljus som möjligt för att framhäva de få skavanker som finns.

Säljes endast till medlemmar med goda referenser. Kösystem tillämpas ej, utan jag väljer säljare där goda referenser, smidig affär och möjlighet till F2F premieras. Föredrar F2F i Sthlm-området så att köparen får möjlighet att syna klockan. Kan skickas men först efter fullt erlagd betalning och på köparens risk och bekostnad. Enbart Swish accepteras som betalsätt och kvitto skrivs.

Klockan kommer ej användas efter att bilderna tagits och förvaras ej i hemmet. Jag behöver därför 1-2 dagar för att få fram klockan.

Frågor? Funderingar? Önskemål om fler bilder? Hojta! Dock inga bytesförslag, tack! Förbehåller mig rätten att dra tillbaka annonsen, men ej under pågående affär.

OBSERVERA att certet och serienumret i rehauten ser märkliga ut på bild 1 och 2, men det är bara jag som varit framme och härjat i Photoshop. Certet ser självfallet ok ut i verkligheten.

00A97FC5-A05D-4BFE-8933-F28D99C50156.JPEG

D2094B03-CF3E-48F2-AC33-562F08F11CA4.JPEG
IMG-3800.jpg
IMG-3801.jpg
IMG-3803.jpg
IMG-3804.jpg
IMG-3805.jpg
IMG-3806.jpg
IMG-3807.jpg
IMG-3808.jpg

Senast ändrad:
Tillbaka