• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Rolex Submariner 14060M, prisbump 30/10

MissDatejust

Rolex
2-Faktor
Dags för något nytt, och då får dessvärre denna skönheten lämna.
En 14060M, med rehaut från 2008. Kommer med inner- och ytterbox samt cert, booklet och två extra länkbitar.
Klockan går bra, visar inga tecken på något behov av service. Trycktestad innan sommaren med godkänt resultat.
Den är i fint skick för sin ålder, finns dock en liten ding på vänster bandhorn som fanns när jag köpte klockan (se bild).

För dig som är trevlig och gör en smidig affär, ingår ett gummiarmband från Zealande (värde ca 800kr)

Pris: Nu 53 500kr (första och sista prisbumpen, sen följer den med som inbyte) , 55 000kr
Betalning: Swish, eller banköverföring innan klockan lämnar mina händer.
Retur: Ingen då jag har nytt på ingång.
Ser helst en f2f affär, klockan finns i Malmö. Kommer dock att vara i Stockholm 27-29/10.
Klockan skickas på bekostnad av köparen.


Fler bilder samt frågor tas via PM, väl mött!
IMG_3734.jpg

IMG_3736.jpg

IMG_3728.jpg
IMG_3729.jpg

IMG_3730.jpg

IMG_3731.jpg

IMG_3759.jpg
 
Senast ändrad:
Topp