• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Säljes/Bytes Rolex Submariner 14060M

Maio

Basic
2-Faktor
Pris
100000
Returpolicy
Enligt överenskommelse
Bilder Skickat
  1. Ja
Hej,

Med vånda lägger jag ut denna 14060M som jag trodde skulle bli en keeper. Suget efter att testa något nytt har blivit för stort igen...

Klockan köptes av mig i augusti 2024 på Juwelier Leicht i Pforzheim. Där har den fått en lätt polering på sidorna med betoning på just lätt då några märken fortfarande är svagt synliga (se detaljbilder nedan) och caset fortfarande har fin tjocklek med skarpa kanter. Klockan har även fått vad de kallar en enklare "service" där de fyllt på olja och justerat frekvensen. Den är i mycket fint skick och drar upp väldigt mjukt och fint, se bilder nedan som del av beskrivning på klockans skick.

Producerad 2005, D-serie, uttagen i Japan 2008.

Klockan kom med 12 månaders garanti (ca 8 mån kvar). Juwelier Leicht har många butiker i Tyskland där vissa av dem är Rolex AD vilket borde ge extra trygghet åt köparen.

Kommer med tillbehör som syns på bilden: 12 länkbitar, hangtag, travel pouch, manual, certifikat, äkthetsintyg samt inner- och ytterbox.

Pris: 100 000 kr

Säljes F2F i Stockholm för köpare med goda referenser.

Kan gärna ta något byte som dellikvid, jag är nu mest sugen på GS eller Bettarini 44mm Panerai, hör av er med förslag.

Vid extra snabb och smidig affär kan jag skicka med Submariner boken av Nicholas Foulkes som syns på bild. Detta är den silkesbundna limiterade utgåvan som såldes direkt via Wallpaper. Det känns som att klockan och boken hör ihop :)

Tack KS för annonsplats!

Allt gott,
Maio

IMG_1813.jpg

IMG_2248.jpg

IMG_2253.jpg

IMG_2255.jpg

IMG_2257.jpg

IMG_2258.jpg

IMG_2260.jpg

IMG_2261_markering.jpg

IMG_2234.jpg