• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Rolex Submariner 16610 - 38500! *Bildbump*

DrKlocka

Audemars
Y-serie (2003) SEL, lugholes.
Fint skick, endast små bruksspår.
Sitter på ett tight Oyster med rätt calpscode motsvarande produktionsår. Passar mina 16,5-17 cm handleder.

Låset låser dock lite löst, vet ej hur andra oysters brukar vara, men det låser utan några problem och klickar till bra. *UPDATE* Lade upp en bild på låset. Det glappar någon millimeter som ni ser på bilden, men klickar till fint och märks inte nämnvärt.. Nu i efterhand så är det nog inte så farligt, men tänkte att det är viktigt att nämna.

Trycktestades ned till 100m hos Rob E nyligen.
Tidshållningen är runt -7s/dygn enligt min amatörmässiga mätning. Behövs troligtvis ruckning eller eventuellt service för detta.
Mjuk och lätt i uppdraget med lång gångreserv, dock inte gjort någon noggrann mätning men det är omkring 2 dygn.

Klockan kommer utan övriga tillbehör.

Hade varit skönt att bli av med den denna helg, så sänker till 38500kr inkl värdefrakt inom Sverige. Betalning via swish. Retur inom 24h om något inte står rätt till i beskrivningen.
Kan ev. tänka mig att byta mot något roligt, kom med förslag!

Min referenstråd - https://klocksnack.se/threads/aptorsken.44507/
image.jpg

DSC_0098.JPG
DSC_0100.JPG
DSC_0101.JPG
DSC_0103.JPG

låset.jpg
 
Senast ändrad:
Topp