• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Philip97

Basic
2-Faktor
Pris
92K
Returpolicy
Ingen retur
Bilder Skickat
  1. Ja
God kväll kära forumkamrater!

Nu är det eventuellt dags att göra min första försäljning via detta forum och släppa vidare denna klassiska trevlighet. Har fått upp ögonen för en annan klocka, så min Sub får efter en kort sejour lämna samlingen.
IMG_5516.jpeg

Rolex Submariner 16610LN:
• Referens: 16610
• Årsmodell: 2001
• Fullset från svensk AD
IMG_5811.jpeg

Köpt i oktober från en svensk handlare. Okänd servicehistorik men den har genomgåtts och är trycktestad innan fsg där det bedömdes att inget servicebehov fanns.

Klockan är i fint skick med skarp boett och insert. Tidshållning och gångreserv är utan anmärkning (notera att den kan behöva lite rörelse för att komma igång när den dragits upp från noll).
IMG_3356.jpeg

Länken har lite stretch och chipping, men inget som stör helhetsintrycket eller funktionen enligt mig. Låset stänger ordentligt och håller sig stängt.
IMG_5520.jpeg

IMG_5766.jpeg

IMG_3344.jpeg

Vid köpet fick jag även ett mycket fint utbytesinsert, originalinsert följer givetvis med.
IMG_3770.jpeg

Intressanta byten:
• VC Overseas 1st gen
• VC Overseas 1st gen chrono

Pris: 92 000kr
F2F i Skåne/Göteborg för medlemmar med goda referenser.

Kan skickas efter överenskommelse, men tänk på att ingen returrätt gäller. Hör av dig om du vill ha fler bilder eller filmklipp för att säkerställa att klockan motsvarar dina förväntningar.

Prutat och klart. Priset är samma som jag köpte den för och har inte bråttom att sälja :)

(Sen om länkens skick stör så går det att renovera för ca 4k hos exempelvis Urbrev.)

Mina referenser: Philip97

Klockan förvaras i bankfack så behöver därmed minst en dags förberedelse.

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp