Andyy
Basic
- Pris
- 71000
- Returpolicy
- Enligt ök
- Bilder Skickat
- Ja
Prisbump 1: 69k
Prisbump 2: Nu 67k!
Hej!
Tyvärr så måste jag sälja mina kära klocka då jag behöver få loss lite kapital till andra saker här framöver. Tråkigt då jag trodde detta var min klocka för livet men vi får se vad som händer i framtiden.
Hur som helst, denna sub köptes in av en forumprofil här på KS för ca 3 år sedan och har använts i stort sett varannan dag. Den är i bra men använt skick, låter bilderna tala för sig själva. (Har även ett gäng bilder på forumet sen tidigare i typ dagens klocka tråden).
Genomgick en full service på Krons för ca 2 år sedan (papper + kvitto finns) och håller tiden väl. Har även ett äkthets/värdebevis från Nymans som jag skickar med.
Info
Namn: Rolex Submariner 16610
År: 1993
Cal: 3135
Referenser finns här:
https://klocksnack.se/threads/andyy.42640/
Klockan finns i Stockholm och ser helst en f2f-affär här i stan. Gärna Swish.
PM för mer bilder eller frågor.
Och tack så klart till KS för ett riktigt bra forum samt annonsplats!
/Andy
Prisbump 2: Nu 67k!
Hej!
Tyvärr så måste jag sälja mina kära klocka då jag behöver få loss lite kapital till andra saker här framöver. Tråkigt då jag trodde detta var min klocka för livet men vi får se vad som händer i framtiden.
Hur som helst, denna sub köptes in av en forumprofil här på KS för ca 3 år sedan och har använts i stort sett varannan dag. Den är i bra men använt skick, låter bilderna tala för sig själva. (Har även ett gäng bilder på forumet sen tidigare i typ dagens klocka tråden).
Genomgick en full service på Krons för ca 2 år sedan (papper + kvitto finns) och håller tiden väl. Har även ett äkthets/värdebevis från Nymans som jag skickar med.
Info
Namn: Rolex Submariner 16610
År: 1993
Cal: 3135
Referenser finns här:
https://klocksnack.se/threads/andyy.42640/
Klockan finns i Stockholm och ser helst en f2f-affär här i stan. Gärna Swish.
PM för mer bilder eller frågor.
Och tack så klart till KS för ett riktigt bra forum samt annonsplats!
/Andy
Senast ändrad: