- Pris
- 84000
- Returpolicy
- Ingen retur då den fortfarande är under servicegaranti
- Bilder Skickat
- Ja
Detta var klockan som skulle vara min keeper för livet. Men denna hobby är ju som den är...
Rolex 16610 som är en W-serie ish -95. Klockan kommer med länk med 11 bitar varav 2 av de fasta länkbitarna är avtagna men går att få monterade tillbaka av uris kan självfallet lösas i samband vid affär.
Klockan servades hos Nymans Juni 2020 där även glaset byttes. Även dykförlängningen är bytt och den gamla följer med.
Kommer med låda och booklets men inget cert.
Skicket ses bäst på bild och önskas fler så tar vi det i PM tillsammans med mer info om så önskas.
Är priset helt off så kom med ett bud i PM!
Byten kan vara av intresse men endast Rolex, Tudor, AP RO 36mm
Behåller rätten att sälja till vem jag vill och dra tilbaka annonsen men ej under pågående affär.
Rolex 16610 som är en W-serie ish -95. Klockan kommer med länk med 11 bitar varav 2 av de fasta länkbitarna är avtagna men går att få monterade tillbaka av uris kan självfallet lösas i samband vid affär.
Klockan servades hos Nymans Juni 2020 där även glaset byttes. Även dykförlängningen är bytt och den gamla följer med.
Kommer med låda och booklets men inget cert.
Skicket ses bäst på bild och önskas fler så tar vi det i PM tillsammans med mer info om så önskas.
Är priset helt off så kom med ett bud i PM!
Byten kan vara av intresse men endast Rolex, Tudor, AP RO 36mm
Behåller rätten att sälja till vem jag vill och dra tilbaka annonsen men ej under pågående affär.
Senast ändrad: