• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Säljes Rolex Submariner 16610LV Kermit

jallmar

Omega
Pris
167´
Returpolicy
Om den inte är äkta
Bilder Skickat
  1. Ja
Rolex 16610 LV Kermit

LÄS NOGGRANT INNAN DU UNDRAR NÅGOT!!

Det är samma klocka som jag lade ut i höstas mao, MEN service är gjord. Hade en liten ding som också är fixad

Jag köpte den ny på Nymans sommaren 2006. Så svensksåld med andra ord. Den kommer komplett med box och papper. Har inte bussbiljetten kvar eller plastlappen, men allt annat. Har dock lagt själva kvittot någonstans. Kikade på det för nån månad sen.
Den är fin och åldrats med värdighet, men använt skick enligt bilder. Inga stora skador vad jag kan se. Ni som är intresserade kan PM:a så kan jag komplettera om det saknas nån bild eller om det finns några frågor.
Det är alltså Z som är modellåret.
Den är aldrig polerad eller nåt sånt men numera borstad, så ser tokbra ut. Liten ding lagad, också otroligt bra gjort. Service gjord för 14 dgr sen så går som en ny
Ser den lite matt ut så är det för jag leker med en ny kamera. Länken är som ny. Det är bara på ringen lite märken finns kvar.



Sök på goodguytråd för gjorda affärer, har både köpt och sålt klockor här innan.
Tack KS för forumet och alla roliga och smarta skribenter här.
Ser att affären på stan/Nybrogatan tar 210' för sin i samma skick.

OCH... Redan köpt nytt objekt så bara rent köp




Finns i Sthlm. Jobbar på ett säkerhetsbolag, så affären görs där eller så skickas den efter Swish.


Ha gott!
 

Bilagor

  • 43.jpg
    43.jpg
    685.7 KB · Visningar: 107
  • klockan4.jpg
    klockan4.jpg
    416.6 KB · Visningar: 1
  • klockan6.jpg
    klockan6.jpg
    396.5 KB · Visningar: 1
  • klockan7.jpg
    klockan7.jpg
    320.4 KB · Visningar: 1
  • klockan8.jpg
    klockan8.jpg
    395.6 KB · Visningar: 2
  • klockan9.jpg
    klockan9.jpg
    353.9 KB · Visningar: 1
  • klockan.jpg
    klockan.jpg
    139.7 KB · Visningar: 1
  • klockan12.jpg
    klockan12.jpg
    230.3 KB · Visningar: 2
Senast ändrad:
Topp