jallmar
Basic
- Pris
- 157´
- Returpolicy
- Om den inte är äkta
- Bilder Skickat
- Ja
Rolex 16610 LV Kermit
Gör en prisbumb till 157´ i nån vecka annars hamnar den längst in i facket igen
LÄS NOGGRANT INNAN DU UNDRAR NÅGOT!!
Det är samma klocka som jag lade ut i höstas mao, MEN service är gjord. Hade en liten ding som också är fixad
Jag köpte den ny på Nymans sommaren 2006. Så svensksåld med andra ord. Den kommer komplett med box och papper. Har inte bussbiljetten kvar
eller plastlappen, men allt annat. Har dock lagt själva kvittot någonstans. Kikade på det för nån månad sen.
Den är fin och åldrats med värdighet, men använt skick enligt bilder. Inga stora skador vad jag kan se. Ni som är intresserade kan PM:a så kan jag komplettera om det saknas nån bild eller om det finns några frågor.
Det är alltså den ovanliga Z serien som är modellåret.
Den är aldrig polerad eller nåt sånt men numera borstad, så ser tokbra ut. Liten ding lagad, också otroligt bra gjort. Service gjord för 14 dgr sen så går som en ny
Ser den lite matt ut så är det för jag leker med en ny kamera. Länken är som ny. Det är bara på ringen lite märken finns kvar.
Sök på goodguytråd för gjorda affärer, har både köpt och sålt klockor här innan.
Tack KS för forumet och alla roliga och smarta skribenter här.
Ser att affären på stan/Nybrogatan tar 210' för sin i samma skick.
OCH... Redan köpt nytt objekt så bara rent köp OM det inte är en bra Rolex
Finns i Sthlm. Jobbar på ett säkerhetsbolag, så affären görs där eller så skickas den efter Swish.
Ha gott!
Gör en prisbumb till 157´ i nån vecka annars hamnar den längst in i facket igen
LÄS NOGGRANT INNAN DU UNDRAR NÅGOT!!
Det är samma klocka som jag lade ut i höstas mao, MEN service är gjord. Hade en liten ding som också är fixad
Jag köpte den ny på Nymans sommaren 2006. Så svensksåld med andra ord. Den kommer komplett med box och papper. Har inte bussbiljetten kvar
Den är fin och åldrats med värdighet, men använt skick enligt bilder. Inga stora skador vad jag kan se. Ni som är intresserade kan PM:a så kan jag komplettera om det saknas nån bild eller om det finns några frågor.
Det är alltså den ovanliga Z serien som är modellåret.
Den är aldrig polerad eller nåt sånt men numera borstad, så ser tokbra ut. Liten ding lagad, också otroligt bra gjort. Service gjord för 14 dgr sen så går som en ny
Ser den lite matt ut så är det för jag leker med en ny kamera. Länken är som ny. Det är bara på ringen lite märken finns kvar.
Sök på goodguytråd för gjorda affärer, har både köpt och sålt klockor här innan.
Tack KS för forumet och alla roliga och smarta skribenter här.
Ser att affären på stan/Nybrogatan tar 210' för sin i samma skick.
OCH... Redan köpt nytt objekt så bara rent köp OM det inte är en bra Rolex
Finns i Sthlm. Jobbar på ett säkerhetsbolag, så affären görs där eller så skickas den efter Swish.
Ha gott!
Bilagor
Senast ändrad: