• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Rolex Submariner 16610LV V-serie

n1tro

Panerai
Hej!

Denna får gå efter några dagar - det jag verkligen velat ha ser jag nu!

Klockan är en V-serie såld ny hos Nymans ur 2010. Den är antagligen buren dagligen och har spår av användning som ni kommer se på bilderna. Kanterna är sylvassa. Jag har haft på mig klockan nu i några dagar och om jag inte hunnit "använda in den" - så går den idag INTE enligt COSC. Vad den gör över tid överlåter jag till en ny ägare. Den drar dock upp silkeslent och fint.

Denna låg uppe på KS tidigare förra veckan, och det jag kan lägga till är att "claspet" har ett S i sig, dvs då är det ett serviceclasp, dvs utbytt. Har ringt Nymans ur - ingen service finns på denna klocka i deras register.

Klockan kommer med innerbox, putsduk, cert, certhållare och garantimanual enl bild nedan. Alla länkbitar plus en extra (troligen aftermarket).

Ni får 24h på er att undersöka objektet och returnera eller komma med eventuella åsikter för en retur - vid F2F deal har jag ingen returpolicy. Jag finns i Stockholm och har gott om referenser. Bilderna har jag fått OK på att låna - inget nytt har tillkommit sen dess, då denna såldes nyligen på KS!

Mitt pris är 48 000kr.

Mvh n1tro

ys0blsz-jpg.68447


mmmkdoq-jpg.68448


khx1yfo-jpg.68449


heovpl4-jpg.68450


znsqxq8-jpg.68451


va1nv3u-jpg.68452
 
Topp