• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Rolex submariner 1680 *Prisbump*

Floduttern

Audemars
Pledge Member
2-Faktor
Om det du söker ska ha en matt tavla, vara en vintage Rolex submariner och ha plexi så har du hittat rätt.

Säljer nu min 1680 från 1977. I varsamt härjat skick. Polerad har den nog blivit under sina 40 år.
Antalet ytliga dings och repor talar för att det är ett tag sen den blev polerad. Länken (93150) är i bra skick och har inte någon avsevärd stretch. Clasp code A (1977) med korrekta 580 End-links.

Korrekt silverfärgad datumskiva med öppna 6s & 9s. Härligt fat font insert och Mark 3 tavla. Okänd servicehistorik & inte trycktestad. Men jag har inte missat något möte på grund av den. Uppdaterar efter jag kört har kört twixt ett par dagar.


Länken passar ca 18 -19 cm skulle jag gissa. Kanske mer om du ska köra med dykarförlängningen. Inga övriga tillbehör. What you see is what you get.

Om du vill läsa mer om vita 1680’s har P-vakten skrivit en riktigt bra guide här.
https://klocksnack.se/threads/rolex-submariner-1680-white.80345/#post-2020263

Pris: 77.000:- 75 000:-
Byten: Föredrar Rolex, men try me.
Retur: 24 timmar efter mottagning om ej i angivet skick. Köparen står för returfrakten.
Föredrar F2F i Stockholms området, men kan skickas.

Har du frågor, hot, bytesförslag eller annat, dra iväg ett PM.

Och så det roliga:

IMG_6736.jpg
IMG_6364.jpg
IMG_0516.jpg
IMG_0514.jpg
IMG_0512.jpg
IMG_0502.jpg
IMG_0504.jpg
IMG_0506.jpg
IMG_0508.jpg
IMG_0510.jpg
 
Senast ändrad:
Topp