• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tillbakadragen Rolex Submariner 16800

ted

Omega
2-Faktor
Pris
127
Returpolicy
Om övrenskommet innan köp annars nej då pengarna skall inn i annat
Bilder Skickat
  1. Ja
Har velat ett tag kring denna försäljning men känner att intresset svalnat lite så får se om denna flyger vidare.
Känner att den är lite svår att prissätta. Så lägger mig runt 20k mindre än vad jag själv gav och tyckte var rimligt för ca 2år sedan när marknaden var lite annorlunda.
Har sedan jag köpte den även fått den servad hos dr.watch (kvitto okt. 22). Lagat klickfjädern under bezel hos nymans.
Enda att anmärka på är att jag låtit visarna bli ommålade för att matcha tavlan då de var så risiga. MEN om det stör ev köpare har jag en uppsättning oanvända tritiumvisare som kan köpas till om så önskas, ingår således inte.

En transitional modell med den matta målade tavlan och perfekt gulnad tritium. Datum med öppna 6 och 9.
Samma moderna case som 16610 med 300m wr och safirglas samtidigt som den har vintagekänsla med målad matt tavla som bara kom på de första årgångarna.
Den perfekta blandningen av nytt och gammalt, ialf var det så jag tänkte när jag köpte den.

Klockan kommer med box och cert daterat sep-80.
93150 länk, 593ändlänkar, j6 clasp code.
Skarpt o fint case.

Kan hända att jag drar tillbaka annonsen då jag grubblat mkt kring denna ev försäljning.
Ser helst en ren försäljning men kan ev tänka mig ett byte med pengar upp åt mitt håll.
Extra intressant är
Tudor pelagos 39, black bay 58, breitling airborn 41vit, 42mm Panerai.

Föredrar F2F runt Mälardalen mot swish. Men kan skicka. Se gärna min gg tråd, har många referenser.

Pris 138k
Bump 1. 25/5 132k
Bump 2. 2/6 127k


Billigast på Chrono? nej, men det billigaste är sällan det bästa när det kommer till vintage.

De små prickarna som kan ses på bild är ludd/damm ovanpå klockan. Tavlan är ren o fin.
 

Bilagor

  • IMG_3302.jpg
    IMG_3302.jpg
    859.3 KB · Visningar: 3
  • IMG_3303.jpg
    IMG_3303.jpg
    732.1 KB · Visningar: 3
  • IMG_3304.jpg
    IMG_3304.jpg
    482.9 KB · Visningar: 23
  • IMG_3305.jpg
    IMG_3305.jpg
    596.5 KB · Visningar: 3
  • IMG_3306.jpg
    IMG_3306.jpg
    866.5 KB · Visningar: 4
  • IMG_3307.jpg
    IMG_3307.jpg
    678.7 KB · Visningar: 7
  • IMG_3308.jpg
    IMG_3308.jpg
    540.7 KB · Visningar: 9
  • IMG_3309.jpg
    IMG_3309.jpg
    530 KB · Visningar: 4
  • IMG_3310.jpg
    IMG_3310.jpg
    892.1 KB · Visningar: 4
Senast ändrad:
Topp