• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Rolex Submariner 5513

jhellstrom

Cartier
2-Faktor
Till salu en Rolex 5513 med serienr: L4xxxxx vilket daterar klockan till 1989.

Klockan servades februari 2013, kvitto finns. Garanti på service är 2 år enligt kvittot.
Matchande länk 93150 med endlinks 580. Spännet är märkt N1 vilket daterar den till samma år som klockan, 1989.

Huruvida klockan är polerad har jag inte en aning, i min ägo är den inte det och vid senaste servicen indikeras inget på kvittot om att så har skett.

På sidorna av klockan finns små märken, inga stora jack utan små repor. Länken bär även den bruksspår. Glaset har, efter att jag zoomat på bilderna och känt med nageln 2st små repor vid 3-5 minuter. Kan skönjas på bild 4.

Indexen är cremefärgade men tyvärr bär inte visarna samma färg, förmodligen är dessa utbytta vid något tillfälle och kan upplevas som aningen ljusare/vitare. Pricken vid kl 12 bär samma färg som indexen.

Klockan finns i Småland där den mer än gärna får hämtas över en kopp kaffe.
Skickas den sker det självklart med värdefrakt och efter genomförd Swish/banköverföring.

Pris: 35 000 SEK.

Här är en länk till min referenstråd:
http://www.klocksnack.se/threads/jhellstrom.12296/

Och så avslutningsvis, en orgie i bilder:

bild.JPG


DSC_3226.jpg


DSC_3048.jpg


DSC_3217.jpg


DSC_3218.jpg


DSC_3220.jpg


DSC_3221.jpg




DSC_3223.jpg


DSC_3224.jpg


DSC_3229.jpg


Vänligen
jhellstrom
 

Bilagor

  • DSC_3222.jpg
    DSC_3222.jpg
    61.2 KB · Visningar: 58
Topp