- Pris
- 149500
- Returpolicy
- Ej ånger, endast om ej enl beskrivning
- Bilder Skickat
- Ja
Säljer en Rolex Submariner i guld/stål med blå tavla och blå vridring.
Den perfekta sommarklockan.
Ref 116613LB
Uttagen 2014
40mm
Fullset (dubbla boxar och utterhölje, cert i grön certhållare, booklet, tag). Full länk. Extralänkbit ligger lös men länken är komplett med den.
Bra skick, håller tiden, går bra. Mjuk i uppdraget.
Se bilder.
Första två bilderna nytagna av mig, resten från tidigare annons från slutet 2024. Knappt använd sedan köp utan mest legat inlåst.
klocksnack.se
Gott om goda referenser här sedan 2013 och +170 affärer. Se min ref tråd i min profil under ”om mig”.
Inga byten denna gång.
Klockan finns inlåst utanför hemmet så behöver minst 2 dagars framförhållning vid affär.
Den perfekta sommarklockan.
Ref 116613LB
Uttagen 2014
40mm
Fullset (dubbla boxar och utterhölje, cert i grön certhållare, booklet, tag). Full länk. Extralänkbit ligger lös men länken är komplett med den.
Bra skick, håller tiden, går bra. Mjuk i uppdraget.
Se bilder.
Första två bilderna nytagna av mig, resten från tidigare annons från slutet 2024. Knappt använd sedan köp utan mest legat inlåst.
Avslutad - Rolex Datejust 16200
Rolex Datejust 16200 i bra skick, tittar gärna på bilderna som en del av beskrivningen. Uttagen år 2000 hos Nymans Ur. Original Rolex diamant tavla. Servad hos Nymans Ur i November 2020 för 10.000kr, kvitto och service papper på detta finns. Dubbla Rolex lådor, original cert, bok och service...

Gott om goda referenser här sedan 2013 och +170 affärer. Se min ref tråd i min profil under ”om mig”.
Inga byten denna gång.
Klockan finns inlåst utanför hemmet så behöver minst 2 dagars framförhållning vid affär.
Bilagor
Senast ändrad: