• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Rolex Submariner Date 116610LN -13

Asplund

Patek
2-Faktor
Säljer nu min käraste pga. en del strul som jag inte riktigt orkar gå in på här, alltså inget som har med klockan i sig att göra.

Submariner Date 116610LN uttagen hos Rob. Engström augusti 2013 så drygt 6 månader gammal.

Klockan är i fint skick men har lite hairlines och ett par swirls från dagligt kontorsanvändande sedan inköpet. Inga djupa dings etc. Jag är enda ägaren.

Sista bilden visar en swirl som är det enda anmärkningsvärda, bilden framhäver dock swirlen väldigt mycket, den är för övrigt bara ytlig och försvinner med en lätt puts.. Finns även lite smårepor från länkbyte på baksidan av bandhornen men vem fan bryr sig? Fan nu känns det som att jag rackat ner alldeles för mycket på klockan, den är bara 6 månader gammal och således i väldigt fint skick egentligen. Jävligt mycket finare skick än ALLA klockor jag någonsin köpt som beskrivits som "i mycket fint skick" sådeså..

Komplett fullset enligt bilder, ingår även ett värderingsintyg från Rob. Engström på 64 900 samt till och med en sådan där plastlåda som Rolexklockorna levereras i från fabrik :cigar:

Referenser: https://klocksnack.se/threads/asplund.10607/

IMG_3804.JPG
IMG_3806.JPG
IMG_3807.JPG
IMG_3808.JPG
IMG_3810.JPG
IMG_3811.JPG
IMG_3814.JPG


Gärna f2f deal i Stockholm, kan även skicka den med Posten värde.

Betalning via Swish eller till Swedbank-konto.

Fler bilder och mer info kan fås via PM!

Pris: 47 500 kr inkl. frakt (vid snabb affär ingår en påse Gott & Blandat)

SÅLD!

/Asplund
 
Topp