• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Rolex Submariner - En Skönhet

TouchingEvil

Cartier
Lägger upp 2 nya bilder på skönheten :)

20130903_110420.jpg


20130903_145548.jpg
 

TouchingEvil

Cartier
Blev sugen nu när jag såg dina bilder. Du borde starta en egen tråd om detta! Hur menar du det tar tid att starta det ? Hur ofta ska man städa det där da ?

Ett saltvattensakvarium behöver du inte städa lika ofta som ett sötvattenakvarium, man byter mellan 10-20 % vatten en gång i veckan och rakar rutorna om det behövs.

Att starta ett saltvattensakvarium kräver lite tålamod, först köper man ett akvarium plug n play och sen får saltvattenhalten stabil sen i med levande sten å sand som du köper där du köper akvariet. Sen får stenarna va i akvariet någon vecka eller två och gro till sig, sen kan man börja smått med en fisk eller räka.
 

ScubaKing

Audemars
Ett saltvattensakvarium behöver du inte städa lika ofta som ett sötvattenakvarium, man byter mellan 10-20 % vatten en gång i veckan och rakar rutorna om det behövs.

Att starta ett saltvattensakvarium kräver lite tålamod, först köper man ett akvarium plug n play och sen får saltvattenhalten stabil sen i med levande sten å sand som du köper där du köper akvariet. Sen får stenarna va i akvariet någon vecka eller två och gro till sig, sen kan man börja smått med en fisk eller räka.


Fan, jag misstänkte när jag såg det där att det krävdes lite mer än att köpa ett akvarium, tanka det och stoppa i en haj eller två som man sedan kan mata för att roa grabbarna när man förfestar...
 

Magnlar

Rolex
2-Faktor
Ett saltvattensakvarium behöver du inte städa lika ofta som ett sötvattenakvarium, man byter mellan 10-20 % vatten en gång i veckan och rakar rutorna om det behövs.

Att starta ett saltvattensakvarium kräver lite tålamod, först köper man ett akvarium plug n play och sen får saltvattenhalten stabil sen i med levande sten å sand som du köper där du köper akvariet. Sen får stenarna va i akvariet någon vecka eller två och gro till sig, sen kan man börja smått med en fisk eller räka.

Intressant! Får man fråga vad akvariumet inkl allt kostar på ett ungefär?
Mina barn tjatar om ett sådant.
 

ScubaKing

Audemars
Intressant! Får man fråga vad akvariumet inkl allt kostar på ett ungefär?
Mina barn tjatar om ett sådant.


En sak vet jag dock, vanliga akvarium behöver inte vara dyra. Men så fort det kommer till saltvatten akvarium så kostar det. Kollade detta i djurbutiken nära min bostad när jag var supersugen på just ett sådant!
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Googlade lite. En dåre har redan prövat detta tydligen: http://forums.timezone.com/index.php?t=msg&goto=3843497&rid=16482#msg_3843497
Verkar funka toppen. Kids, don't try this at home...
En? Vi har ju en medlem som frysts sin halvguldare. Du får komma på själv vem det var. Bytte den nyligen mot en smurf.

TouchingEvil
Man får ju ändå händig att du är uthållig. Tror du gillar din sub lika mycket som 80talisten gillade sin mm300. :D
 
Topp