• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Säljes Rolex Submariner G/S 16613ln

Lingrush

Silver
2-Faktor
Pris
162.000kr
Returpolicy
Enligt överenskommelse
Bilder Skickat
  1. Ja
Då var det dags att avyttra lite klockor då det är dags att gå från tanke till handling och bli en OWG. Känns vemodigt och tar emot som bara den, men vi kör!

Först ut är denna sällsynta svensksålda Rolex Submariner 16613 Z-serie från 2007 till salu. Klockan är i ett fantastiskt fint skick. Har i princip bara legat sedan inköp då jag kör min 16613 serti med silver tavla och oftast med gummiband som daily

Opolerad, inga dings. Förekommer oerhört få hairlines/repor på både boett och länk. Se bilder. Klockan har inte fått mycket handledstid och själva viklåset (metallen) är fortfarande trög när man ska öppna klockan. Den känns som en NOS klocka när man har på sig den och hanterar den.

Helt komplett, se bilder. Klockan är korrekt i alla delar. Håller tiden enligt COSC med det pålitliga 3135 urverket och vrider upp silkeslent.

Inga byten då jag som sagt ska bli OWG

Tar emot rimliga bud vid smidig affär, läs rimliga.

IMG_8923.jpeg
IMG_8924.jpeg
IMG_8925.jpeg
IMG_8926.jpeg
IMG_8927.jpeg
IMG_8928.jpeg
IMG_8929.jpeg

Betalning sker via swish eller banköverföring. Digitalt kvitto skrivs.

Kan träffa medlemmar med referenser f2f för affär. Kan även skicka klockan med värdefrakt efter fullbetalning är mottagen på köparens risk.

Föredrar att ses f2f då det är trevligast, klockan finns i dagsläget i Göteborg, lite framförhållning krävs.

LR

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp