• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Rolex Submariner No Date 114060 - 2017

emil74

Omega
Rolex Submariner No Date 114060 till salu. Såld ny i USA i mars 2017. Fullset. Inre och yttre box, boxsleeve, grön Rolextag, cert inkl. certhållare och garantifolder + instruktionsbok. Alla länkar. Klockan har garanti till mars 2022. Kan inte ha använts mycket, knappt något spår av användning. Drar upp silkeslent. Plasten sitter kvar på vissa ställen. NYSKICK!

Jag erbjuder full retur om klockan inte har det skick som jag beskriver. Annars ingen retur p.g.a. garanti kvar.
Fler bilder kan tas på begäran. Referenser finns under Goodguys sektionen. Se https://klocksnack.se/threads/emil74.14471/
Jag finns i Örebro. Klockan i säkert förvar i bankfack. Hör gärna av er vid eventuella frågor via PM eller mejl till emil74(at)gmail.com

Mitt pris: 62500 kr Nu 61500 kr

Gärna F2F, annars kommer vi överens om frakten.
Inga byten
Ber om ursäkt för dåliga bilder. Ev spår av damm kan finnas på glaset, ej att förväxlas med repor.

Med vänlig hälsning
Emil
IMG_0582.JPG
IMG_0584.JPG
IMG_0585.JPG
IMG_0586.JPG
IMG_0587.JPG
IMG_0593.JPG
 
Senast ändrad:
Topp