• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Säljes Rolex Submariner No date Referens 114060 (2017)

Johan82

Breitling
Pris
61995
Returpolicy
Ja självklart, om något i annonsen inte skulle stämma
Bilder Skickat
  1. Ja
Jag tänkte härmed halvt motvilligt låta min första riktiga klocka gå. Då jag är ny i klockgamet så känner jag helt enkelt att jag gjorde ett rätt stort övertramp och betalade för mycket, för tidigt. Jag har helt enkelt fått kalla fötter, så att säga.

Klockan är, som rubriken antyder, en Rolex Submariner No date Referens 114060, utplockad September 2017. Klockan är i väldigt bra skick. Box, garantikort, kvitto osv följer givetvis med.

Då jag är ny i klockgamet som sagt så har jag inte använt något officiellt sätt att mäta ur mycket klockan drar, men då jag ställde klockan den 24 januari och har låtit den gå sen dess, så kan jag säga följande: den har dragit 31s plus på perioden 59 dagar (sedan 24 januari som sagt). Detta är alltså ett snitt på ca 0.53 sekunder plus per dygn, vilket om jag förstått det hela ska vara väldigt bra.

Klockan finns i Stockholm och finns köpintresse så får man givetvis klämma och känna samt kolla saker med klockan som jag är för nybörjare för att förstå mig på :D

Hade då alltså tänkt mig 61.995 kr för klockan (varför skriva 62000kr när man kan skriva 61995kr, hehe :p).

Klockan finns i Stockholm som sagt, men kan givetvis skickas. Dock så vore det kanske bäst om du som köpare finns i Stockholm, då detta är första gången jag säljer en klocka.

Har jag missat någonting så är det givetvis bara att fråga :)

Här kommer lite bilder:
20180317_192655.jpg
20180317_193633.jpg
20180317_192753.jpg
20180317_192949.jpg
20180317_193030.jpg
 
Senast ändrad:
Topp