• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Rolex sunburst?

Vilken tavla föredrar du?


  • Totala väljare
    60
  • Enkät stängd .

k0nkas

Audemars
2-Faktor
Vilken tavla gillar ni bäst? Svårt att få till rättvisa bilder. Bild två har jag stulit på nätet.

Icke sunburst,

sunburst,
 
Gillar sunburst lite bättre, blir lite mer liv i den då. Den du har känns lite för platt...








Det är bara att sälja av den nu direkt... Och naturligtvis till mig ;)
 

Fixoflex

Patek
2-Faktor
Tycker det är lite missvisande med ordet sunburst. Sunburst bruka vara benämningen på en klocka som övergår från en färg till en annan!
DSCF2141.JPG
 

par

Patek
2-Faktor
Jag har ägt båda, får nog säga att jag gillar sunburst bäst. Sen finns det modeller sunburst gör sig ännu bättre på tex dj.

Stulen bild
image.jpg
 

Fixoflex

Patek
2-Faktor
Den är matt i min värld.

Sunburst känns som ett bra namn? Finns det fler? Strukturen är hemsk och bland det värsta jag vet. 18xx med guldsunbust eller en 1680 med blå, hua! Lägg dem vid en matt tavla så får ni se... Sunbust är dåligt 90-tal.

Sunbeam skulle funka bättre!
 

Mr Chance

Kalmar
Sunburst känns som ett bra namn? Finns det fler? Strukturen är hemsk och bland det värsta jag vet. 18xx med guldsunbust eller en 1680 med blå, hua! Lägg dem vid en matt tavla så får ni se... Sunbust är dåligt 90-tal.

Kan du förtydliga lite, jag är osäker på om du gillar sunburst eller inte ;)
 
Topp