• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Rolex Tridor Day-Date 18239B 2 tavlor -98kkr- Prisbump!

ssp226

Cartier
Pris
o
Returpolicy
x
Bilder Skickat
  1. Ja
Säljer nu min S-serie (1994) 18239B som fått spendera för lång tid i bankfacket. "Tridor" som är en riktigt udda fågel i day-date familjen och tillverkad i vitt, rosa och gult guld. Jag har gjort den lite mer färgglad genom att låta tillverka och installera en väldigt välgjord ljusblå stella refinish, jag har givetvis använt en original tavla.

Boetten är skarp, tjock och utan märken. Den har blivit lätt polerad någon gång tidigare. Länken är rak. Se bilder nedan.

Enbart klocka, RSC servicefodral och det medföljer en original Tridor daydate tavla.

Kollad på timegrapher nyligen med extremt bra resultat, 308 i amplitud och +6s med tavlan uppåt.

Pris 98kkr, enbart f2f i Stockholm. Ingen retur. Helst inga byten men rolex vintage sport och sea dweller 116600 skulle kunna vara av intresse.

IMG_1318.JPG
IMG_1327.JPG
IMG_1328.JPG
IMG_1330.JPG
IMG_1331.JPG
IMG_1332.JPG
IMG_1335.JPG
IMG_1336.JPG
IMG_1337.JPG
IMG_1338.JPG
IMG_1339.JPG
IMG_1340.JPG
 
Senast ändrad:
Topp