• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Köpes Rolex? Tudor? IWC? Omega?

smulster

Cartier
2-Faktor
Det suger rejält i köptarmen nu!

Är på jakt efter något av följande:

Tudor Black Bay
Tudor vintage sub

Rolex Sub vintage eller nyare dock ej keramisk
Rolex Milgauss enbart grön är av intresse
Rolex Explorer II enbart vit är av intresse
Rolex GMT dock ej keramisk

IWC Portugese

Omega Planet Ocean 42mm eller chronograf enbart orange är intressant och helst på skinnband

När det gäller Rolex Sub och GMT kan head only vara av intresse även om jag föredrar en schysst Oysterlänk.

Skick och underhåll går före full set även om det är ett stort plus!

Lite OT men om någon mot förmodan skulle vara intresserad av en B&O BeoSound 3200 så kan den användas som dellikvid (värderas till 8000kr).

Bring it on! Posta här eller skicka PM med vad ni har...

Edit: stavar som en kratta
 

Gustaf

Breitling
Jag har en Tudor Heritage Black Bay, med stållänk, inköpt ny juli 2013 som jag kan tänka mig att sälja.
 

smulster

Cartier
2-Faktor
Nja... Om du är snabb så :) Är på väg att hämta en 16610 om typ 2 timmar.... Men jag har alltid varit svag för Exp. II
 
Topp