• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Rolex värmer riktigt bra!

Ricrob

Patek
Tjäna!

Ropade mot bättre vetande in en "Rolex-box" på tratten för en jävla massa år sedan. Skulle vara äkta, precis som allt annat på Tradera.. Not!

Det visade sig vid en närmare titt att det var en ful-Kina-box, så den blev liggande i skamvrån under gamla uttjänta porrfilmer och gagball's.

Nu hittade jag den plötsligt i en flyttlåda ute hos morsan och fan va glad jag blev, för nu hade den plötsligt en mycket passande upppgift!

Boxen
image.jpg


Fina detaljer
image.jpg


Dags att göra lite nytta Mr Box!
image.jpg


Knappt så skiten ville brinna ens men det tog sig till slut
image.jpg


Kudden var inte flamsäker isf
image.jpg


Dags för innerboxen, hoppas skräpet tar fyr
image.jpg


Jodå, både rök och eld
image.jpg


Mm, så varmt och skönt det blev.. Fake värmer äkta, slutet gott, allting gott!
image.jpg
 
Tjäna!

Ropade mot bättre vetande in en "Rolex-box" på tratten för en jävla massa år sedan. Skulle vara äkta, precis som allt annat på Tradera.. Not!

Det visade sig vid en närmare titt att det var en ful-Kina-box, så den blev liggande i skamvrån under gamla uttjänta porrfilmer och gagball's.

Nu hittade jag den plötsligt i en flyttlåda ute hos morsan och fan va glad jag blev, för nu hade den plötsligt en mycket passande upppgift!

Boxen
image.jpg


Fina detaljer
image.jpg


Dags att göra lite nytta Mr Box!
image.jpg


Knappt så skiten ville brinna ens men det tog sig till slut
image.jpg


Kudden var inte flamsäker isf
image.jpg


Dags för innerboxen, hoppas skräpet tar fyr
image.jpg


Jodå, både rök och eld
image.jpg


Mm, så varmt och skönt det blev.. Fake värmer äkta, slutet gott, allting gott!
image.jpg
Satan i gatan vilken lång väntan det var på den brasan!
Fram med en wurre nu!
 

plattfot

Rolex
Tjäna!

Ropade mot bättre vetande in en "Rolex-box" på tratten för en jävla massa år sedan. Skulle vara äkta, precis som allt annat på Tradera.. Not!

Det visade sig vid en närmare titt att det var en ful-Kina-box, så den blev liggande i skamvrån under gamla uttjänta porrfilmer och gagball's.

Nu hittade jag den plötsligt i en flyttlåda ute hos morsan och fan va glad jag blev, för nu hade den plötsligt en mycket passande upppgift!


Dags för innerboxen, hoppas skräpet tar fyr
image.jpg


/quote]
Bra där. Ser att du passar på att elda upp några gamla exemplar av kamratposten och Cecilia Torudds "ensamma mamman" på samma gång.
 

Kejsaren

Audemars
2-Faktor
Tycker du kunde skänkt den till en numera känd Erik Karlsson/Christoffer/fannt/filip. De hade ju något mög att ha i den.
 
"-Krematoriet, benmjölsavdelningen", hade jag en kollega som alltid svarade i telefon när man ringde..! (Jobbar inte som dödgrävare) :D

Passande slut för denna styggelse..!
 

mruhr

Panerai
2-Faktor
Fingertoppskänsla going toungue?

Eller var det ett smaklöst skämt?[emoji12]

Får försöka hoppa mig blues från Göteborgarna annars lär jag fortsätta på samma sätt hela kvällen och innan jag vet vad som hänt så pryder en bratte min på tok för smala hand för att vara dörrvakt på Stureplan
 

Ricrob

Patek
Satan i gatan vilken lång väntan det var på den brasan!
Fram med en wurre nu!
Vågade inte.. Det var en märklig färg och doft från skräpet kan jag lova.
Snyggt! Men du skulle filmat istället ;)
Next time.
Bra där. Ser att du passar på att elda upp några gamla exemplar av kamratposten och Cecilia Torudds "ensamma mamman" på samma gång.
Nehedu, skulle aldrig elda på KP! Det vore en skymf mot sin egen uppväxt på ngt sätt..
 

Ricrob

Patek
Dum fråga, hur såg du att den var fejkad
Det gjorde jag inte på bilderna då men idag hade jag spottat det direkt på kudden, att grafiken på ytterboxem var upp och ner och på den allmänt sunkiga finishen.
Ser ut att vara varmt o gott!.....hur trivs du med Gmt:n Ricrob?
Som baguetten i fiffi skulle man kunna säga! Måste däremot erkänna att jag känner ett visst sug mot en DeepSea...
 
Topp