• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Rolex Yachmaster tavla

OscarA-H

Omega
Hej!
Är smått sugen på att köpa en Yachmaster Platinum (vit tavla). Jag har en kontakt som gärna vill sälja sin klocka till mig för ett schysst pris men vad som gör mig fundersam är att siffrorna (punkterna) i tavlan på exemplaret han vill sälja till mig är svarta istället för vita? Han själv påstår att han beställt klockan med svarta punkter för att enklare kunna tyda klockslaget. Vad säger ni på klocksnack? Är den äkta? Finns det Yachtmaster med svarta punkter?
Med vänlig hälsning
 

OscarA-H

Omega
Hej!
tack för svar. Här kommer en bild på klockan.
@Ruben
 

Bilagor

  • YAchmaster.jpg
    YAchmaster.jpg
    45.5 KB · Visningar: 119
Hej!
Är smått sugen på att köpa en Yachmaster Platinum (vit tavla). Jag har en kontakt som gärna vill sälja sin klocka till mig för ett schysst pris men vad som gör mig fundersam är att siffrorna (punkterna) i tavlan på exemplaret han vill sälja till mig är svarta istället för vita? Han själv påstår att han beställt klockan med svarta punkter för att enklare kunna tyda klockslaget. Vad säger ni på klocksnack? Är den äkta? Finns det Yachtmaster med svarta punkter?
Med vänlig hälsning
Och det schyssta priset var hur mycket?
 
Topp