• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Rolex yacht-master 16622

Sebbev

Omega
Rolex yacht-master 16622 från 2003
Klockan är i mycket fint skick och visar endast få spår av normal användning (hairlines).

Servicehistorik är okänd men klockan går mycket bra och är nyligen trycktestad.

Klockan kommer utan box och endast med äkthetsintyg, affär kan självklart göras upp hos auktoriserad handlare där kontroll av uret kan ske och autenticiteten kan intygas.

Jag och klockan finns i Stockholm och jag ser helst en F2F affär med swish som betalningsmetod men kan även tänka mig att skicka klockan mot förskottsbetalning.

Pengarna är öronmärkta till nytt objekt så det är ingen retur som gäller (om inget annat bestäms).

Hade tänkt mig 45000kr

Är det något mer ni undrar över eller vill se fler bilder så är det bara att höra av sig.

Mvh
Sebastian
IMG_4093.JPG
IMG_4087.JPG
IMG_4088.JPG
IMG_4089.JPG
IMG_4090.JPG
IMG_4092.JPG
 
Topp