• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Rolex Yacht Master 40mm, blå urtavla

liuro

Omega
Pris
97000kr
Returpolicy
Lagstadgad
Bilder Skickat
  1. Ja
Säljer nu (igen) min Rolex Yacht Master 116622 med den blå urtavlan till fördel för annan klocka.

Klockan är inköpt förra året (av tidigare ägaren) av auktoriserad AD i Tyskland och originalkvittot finns kvar. Håller tiden med 1 sekund per dag, mätt av mig personligen över en vecka av användning (Rolex garanterar +-2 sek/dag).

Omfattning: Fullset (cert, box, länkbitar, m.m.)
År: 2019
Garanti: Ja, Rolex-världsgaranti t o m 2024
Modell: Yacht Master
Referensnummer: 116622
Urtavla: Blå
Skick: 4/5, hairlines och mindre repor på ringen, inget utöver vanligt slitage
Storlek: 40mm
Vattentäthet: 100M
Material: Boett och länk i Oystersteel, ring i solid platina, timmarkörer och visare i vitguld, safirglas

Betalning sker via Swish eller direktbanköverföring via Nordea eller SEB. Jag och klockan finns i Stockholm.

IMG_3497.jpg
IMG_3498.jpg
IMG_3493.jpg
IMG_3494.jpg
IMG_3495.jpg
IMG_3496.jpg
 
Senast ändrad:
Topp