• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Rolex Yacht-Master

OskarK

Vacheron
2-Faktor
Hej!

Eftersom suget efter annat smugit sig på igen så lägger jag ut min fina Yacht-Master till försäljning.
Klockan är uttagen i september 2005. Tyvärr har jag ingen servicehistorik på den, men den är trycktestad och går som den ska.
Allt som följer med vid nyköp finns, så som box, ytterbox, kartonghölje, booklets, hangtag, extra länkbit, cert och certhållare.
Inga skador, dings eller större repor. Hairlines och mindre repor finns på de polerade mittlänkarna och spännet. Dock inget som inte går att polera bort.

Pris: 45.000kr

Kan ev ta annan Rolex som delbetalning eller byte.

Har du en GMT Blnr och vill byta lägger jag gärna pengar emellan.

Tack till KS för annonsplats!

Med vänlig hälsning,

Oskar

ve2e2yjy.jpg


eju4amaz.jpg


dygy2uga.jpg


4esy7ure.jpg


jezy5yzu.jpg


a5ygy3et.jpg


9y4epahe.jpg


edese4er.jpg
 
Senast ändrad:
Topp