- Pris
- 99.000
- Returpolicy
- Ej retur.
- Bilder Skickat
- Ja
Enligt rubriken, en Rolex YM 16623 Z-serie med den mycket trevliga grå tavlan med sb. Servad för 10.450:- hos Rob Engström i januari 2021.
Då jag verkar sett dåligt vid mitt senaste besök till bankfacket så fanns också boxen med tillbehör längst in bakom en annan låda. Så nu är annonsen korrekt!
Givetvis fint skick något mindre märke på länk och givetvis hairlines, skarp boett samt vridring.
Kommer med service papper, service cert, original box, putsduk, instruktionsboken och hangtag.
Inga byten och endast seriösa PM.
Klockan och jag finns i Stockholm, jag väljer plats där affären görs och Swish går alldeles utmärkt. Kan ev skickas med värde på köparens ansvar, givetvis tar jag kvitto på inlämningen.
Jag har varit medlem sedan forumets start 2012.
Goda omdömen finns sedan dess i min GG tråd.
Jämför gärna priset….Ej prutbart.
Väl mött.
K-S
Då jag verkar sett dåligt vid mitt senaste besök till bankfacket så fanns också boxen med tillbehör längst in bakom en annan låda. Så nu är annonsen korrekt!
Givetvis fint skick något mindre märke på länk och givetvis hairlines, skarp boett samt vridring.
Kommer med service papper, service cert, original box, putsduk, instruktionsboken och hangtag.
Inga byten och endast seriösa PM.
Klockan och jag finns i Stockholm, jag väljer plats där affären görs och Swish går alldeles utmärkt. Kan ev skickas med värde på köparens ansvar, givetvis tar jag kvitto på inlämningen.
Jag har varit medlem sedan forumets start 2012.
Goda omdömen finns sedan dess i min GG tråd.
Jämför gärna priset….Ej prutbart.
Väl mött.
K-S
Senast ändrad: