• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Rolex Yachtmaster Blue...

Det är VÄLDIGT tyst om den här på KS, vad tycker ni? Jag gillar den mer och mer (gillade aldrig den gamla riktigt)...

72D4C129-335D-47E8-BA06-946E9FD477D6-5117-000003D5396AA7AB.jpg


576F4497-9F94-45DF-B8AA-6F0BA5F35F78-5117-000003D54E946FCE.jpg
 

Bomier

Moderator
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Jag gillar den verkligen! Hoppas en dag kunna lägga vantarna på en... :)

Mvh
Micke
 

Sten

Cartier
Jag skulle vilja bli riktigt upphetsad av den, men NJAEÄÄ...polerade mittlänkar förstör så många fina Rolex:mad:
Fast egentligen är YM nog riktigt fin! ;)
 

Tapiren

Cartier
Gillar den skarpt, snyggare kontrast på den blå kontra den i platina, i alla fall i mitt tycke. Men helt ärligt, jag är inte känd för min goda smak heller så ni får ta det för vad det är;)
 

Chattras

Cartier
Jag hade en ett tag. Fantastisk tavla men jävlar vad jag gick och putsade på den. Den fick tillslut lämna på grund av allt det blanka. Men, kan man leva med det så är det en fantastisk klocka :).
 

Mw79

Vacheron
2-Faktor
På länk tycker jag den är snyggast med platina tavla men med den blå tavlan kan man få väldigt snygga kombinationer med andra armband.
 
Tycker också den är riktigt fin. Gillade den inte alls för 6 månader sedan men nu är det en av 2-3 Rolex jag skulle kunna tänka mig att ha faktiskt.
 

Erik1

Patek
2-Faktor
Gillar den! Med vad skiljer den ifrån suben mer än utseendemässigt på tavla och bezel? Det är väl samma urverk?
 

Floduttern

Audemars
Pledge Member
2-Faktor
Jag älskar kontrasten som den blåa tavlan ger. Med en borstad länk så är den helt klart top 5 på min vill ha lista. :D
 

Sebbev

Omega
Älskar min yachtmaster, sjukt underskattad modell.
Var först inne på den blå urtavlan men måste nog säga att jag tycker den krispiga platina-tavlan är mycket snyggare och ångrar mig inte en sekund, smälter ihop mycket bättre med resten av klockan.
IMG_2376.JPG
 
Topp