Rolex gmt master 2 är det någon skillnad på 2016 och framåt än 2015 bakåt?
Har sett någon sorts stämpel på vänstersidan på 2016
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Rolex gmt master 2 är det någon skillnad på 2016 och framåt än 2015 bakåt?
Aha då är det inte någon kosmetisk ändring . Ska försöka byta till mig en 116610 gmt. Älskar min po8900 orange men den här lockarStämpeln som du nämner antar jag bara är skydsplasten med QR-kod (eller liknande). Samma som på denna lånade bild på en 116610.
![]()
Stämpeln som du nämner antar jag bara är skydsplasten med QR-kod (eller liknande). Samma som på denna lånade bild på en 116610.
![]()
Nu är det förvirring. Bilden är en 114060 och 116610 är inte en gmt ....Aha då är det inte någon kosmetisk ändring . Ska försöka byta till mig en 116610 gmt. Älskar min po8900 orange men den här lockar
Nu är det förvirring. Bilden är en 114060 och 116610 är inte en gmt ....
Det finns väl egentligen en liten skillnad på GMT Master II tillverkade från sommaren 2015 och framåt (gäller i och för sig alla Rolex modeller så detta blir lite OT), då uppdaterade Rolex sitt Superlative Chronometer begrepp till garanterad tidsavvikelse på maximalt +2/-2 sekunder/dygn. Tidigare gällde COSC standard för GMT Master II på +6/-4 sekunder/dygnRolex gmt master 2 är det någon skillnad på 2016 och framåt än 2015 bakåt?
En 116710? Ja.Ok kan man köpa en 2016 för under 70k med box cert mm
https://klocksnack.se/threads/rolex-gmt-master-2-116710-prisbump.89405/Ok då får jag hålla utkik