• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

ToolDiver fd Rolexsearch

Köpt en klocka i 10k klassen av denna gentleman. Trevlig kommunikation, snabb leverans och klockan enligt beskrivning.
En 100% GG, som verkligen kan rekommenderas !
 

Risto85

Cartier
2-Faktor
Köpt en klocka i 45k-klassen på distans av @Rolexsearch . Snabb och trevlig kommunikation, blixtsnabbt postat, mycket väl emballerat samt en klocka helt enligt beskrivning. Hela affären gick väldigt snabbt och smidigt och jag skulle inte tveka över att göra affärer igen!
100% goodguy helt klart 😊
 

Sand

Breitling
Köpte klocka av Rolexsearch i 40k-klassen och skickades välpaketerat. Väldigt seriös o trevlig affär från början till slut, gör mer än gärna affär igen!
 

Pjoter

Panerai
2-Faktor
Lägg gärna kommentarer till mig här för mina köp och sälj.
Kontaktade Rolexsearch den 21/12 och hämtade ut Omegan den 22/12 på postkontoret. SMP:n är, som säljaren skrev, i nästintill mint condition. Jag rekommenderar denna säljare och kommer säkert köpa fler klockor av honom.
Tack till KS för denna möjlighet att köpa klockor på ett säkert sätt. ⛄️
 
Topp