• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Köpes Rolexspänne

Sond

Patek
Hej!

Skulle vilja köpa ett Rolexspänne i stål. 16mm.

Kan tänka mig lite olika utseende men helst ett som ser ut så här:
9L12VNT.jpg
 

Sond

Patek
Okey, det var ju inte hutlöst. Men ännu bättre ett begagnat här, så tjänar men en slant..:) (eller förlorar inte så mycket..;))
 

Sond

Patek
Alltså... 500 kan jag tänka mig att betala hos en handlare. Rockar det loss på 900-1000 då kan ett gammalt stålspänne tjänstgöra ett tag. Om nu inte någon forummedlem har ett begagnat i en låda som bara ligger och skräpar...
 

Aurum

Harsh but fair
2-Faktor
Alltså... 500 kan jag tänka mig att betala hos en handlare. Rockar det loss på 900-1000 då kan ett gammalt stålspänne tjänstgöra ett tag. Om nu inte någon forummedlem har ett begagnat i en låda som bara ligger och skräpar...
Kostar 550 kr hor Bergströms i Göteborg. Kan vara billigast i världen.
 
Topp