• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Rolle för ca 40-50k; vad välja..?

Vilken Rolle rekommenderar du till Spritsmugglaren?


  • Totala väljare
    113

LtCariad

Omega
2-Faktor
Jag måste rösta på en 1675 här. Med den budgeten lär du kunna få tag i en riktigt fin om du har ork att leta. Enda downsiden med detta är att du kommer att konkurrera med mig om att hitta en då... ;)
 

Flat-Eric

Stålklockans beskyddare
2-Faktor
Uppdatering i tråden... Fan vad jag velar. Sista tiden har jag blivit lite mer sugen på något rejält och nytt i lådan, vilket gör att alternativen Sub-C ND och GMT-C känns attraktiva

Samtidigt gillar jag charmen med vintage-modellerna... En skönt fadad 1675 pepsi lockar oxå, men rädd att den blir för lik 1680'n

Bubblaren vit 16520 finns oxå i bakhuvudet - den skulle ge lite mer "nytt" i lådan då det är en krono

Får tralla in på Rob och känna på nymodigheterna...
 

jabla

Sarlacc
Rekommenderar en Yacht Master 16622

YMgul.jpg
 

easy rider

Brüno
2-Faktor
Jag hade ju ett kort tag en 1675 och även om den hade servicetavla och nya visare etc. så var den fan underbar, modellen alltså. Nu fick den gå just av den anledningen men när utbildning är avslutad och nudlarna uppätna så kommer jakten på en fin jävel börja.

Nytt kan du alltid köpa...nytt?
 

Flat-Eric

Stålklockans beskyddare
2-Faktor
Jag hade ju ett kort tag en 1675 och även om den hade servicetavla och nya visare etc. så var den fan underbar, modellen alltså. Nu fick den gå just av den anledningen men när utbildning är avslutad och nudlarna uppätna så kommer jakten på en fin jävel börja.

Nytt kan du alltid köpa...nytt?

Så är det! Vintage är gottigt, men knepigare att köpa.
 
Topp