• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Ronnie Kil ???

mouqvist

Silver
Hej!
Ronnie Kil har en Tudor på Blocket som ser trevlig ut.
Ser dock att det har skrivits om honom för några år sedan och undrar om några av er gjort affär med honom den senaste tiden. Hur gick det?

Pelagos? Han visade stolt upp i Facebook-gruppen hur titan och nagelfil gjorde underverk mot repor.

Efter det inlägget lämnade jag gruppen.

Han har ju generellt en tendens att flasha med klockor som "sina" trots att han är handlare. Rätt märkligt beteende kan jag tycka. Detta + nagelfilsincidenten gör att jag håller mig borta.

Har också en dålig bild av honom. Dock inget konkret nu på rak arm... Vilket förvisso inte säger mycket, men vi är här för att ventilera och dela

Har också en dålig bild av honom. Dock inget konkret nu på rak arm... Vilket förvisso inte säger mycket, men vi är här för att ventilera och dela
Om du ska förmedla din dåliga bild av någon får du nog se till att ha något konkret att komma med. Sätt dig själv i den kritiserades skor. Eller du skulle tycka att det var ok om någon skrev kritik utan belägg i din tråd?

Tillbaka
Topp