• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ropat hem en pajform

Rozzy

E-3PO
2-Faktor
Hallå,
Ropade hem denna idag. :hungry:
Vad säger ni ni som vet, ser den ok ut? Av det jag lärt mig så ser den kosher ut; MOY, fasning datumruta, visarnas längd, bandhorn, kronan, swiss made utan "T" då det bara är onyx på både visare och index.
Den skall in på service, men vem gör det bäst till en rimlig peng? Farfars ur? Får se om glaset måste bytas ut. :bored:
Jag gav inkl provision 4400kr, var det ok pris? :greedy:
RDqdvYx.jpg
 

_jonte

Patek
Den ser strålande ut! Härlig opolerad boett och tavlan verkar felfri. Även rätt krona.
Priset låter bra, förutsatt att det inte är något knas med den.
 

Aurum

Harsh but fair
2-Faktor
Hehe, följde den och Certinan. Blev glad när jag först hittade dem men sedan såg jag att det var du som lagt bud. Kul att den hamnade på forumet. Tyckte den såg fin ut, grattis!
 

Rozzy

E-3PO
2-Faktor
Hehe, följde den och Certinan. Blev glad när jag först hittade dem men sedan såg jag att det var du som lagt bud. Kul att den hamnade på forumet. Tyckte den såg fin ut, grattis!
Tack F! Det var gentlemannamässigt gjort. Synd att du inte jagade Certinan vidare, den var ju cool och slutade ju på ett rätt lågt pris.
 

Aurum

Harsh but fair
2-Faktor
Tack F! Det var gentlemannamässigt gjort. Synd att du inte jagade Certinan vidare, den var ju cool och slutade ju på ett rätt lågt pris.
Nja, riktigt så fin i kanten var jag inte. Certinan har jag redan med annan tavla/visare och Omegan tänkte jag bara prisbevaka då jag håller de tidiga seamasterna högre. Men samtidigt är det inte lika kul att kriga mot någon man träffat... Det löste sig i fint i alla fall!
 

eriksson850

Carpe Diem certifierad medlem
2-Faktor
Nja, riktigt så fin i kanten var jag inte. Certinan har jag redan med annan tavla/visare och Omegan tänkte jag bara prisbevaka då jag håller de tidiga seamasterna högre. Men samtidigt är det inte lika kul att kriga mot någon man träffat... Det löste sig i fint i alla fall!


Vad var det för Certina? :)
 

Pappi

Bib Fortuna
2-Faktor
Grattis till den! Härligt välanvänd. Såg att det sitter originalglas med logga också och det är ju pluspoäng :)
 
Topp