• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Rowenta Digitalur

Hittade av en händelse klockan i en låda hemma. Jag minns att jag skaffade den i mitten på 70-talet. Jag hade aldrig sett en liknande klocka och kunde inte motstå frestelsen. Den hamnade rätt raskt i lådan eftersom man måste slå på den varje gåmng man skall läsa av den. Jag tyckte det var knöligt så den stoppades undan.
Undrar om någon vet mera och om det är värt att köpa batterier för att se om den startar igen.
 

rogart-63

Patek
T
Hittade av en händelse klockan i en låda hemma. Jag minns att jag skaffade den i mitten på 70-talet. Jag hade aldrig sett en liknande klocka och kunde inte motstå frestelsen. Den hamnade rätt raskt i lådan eftersom man måste slå på den varje gåmng man skall läsa av den. Jag tyckte det var knöligt så den stoppades undan.
Undrar om någon vet mera och om det är värt att köpa batterier för att se om den startar igen.
Verkar inte som länken funkar . Tror nog att du kan få igång den med byta av batteri . Testa vet ja . Bara batteriet inte legat och oxiderat sönder allt i klockan .
 
Topp