• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Royal Capital Sjöö Sandström

Xalle

Audemars
2-Faktor
512e207d3ce7cfcfee5ba7f6981a2af3.jpg

Tog mig en snabb titt idag på detta svenska mästerverk hos Vinderen ur. Den ända ADn för SS i Oslo och jag blev blev mycket begeistrad.
07093c60649a7472ad55a7d5919964b2.jpg
nr 007 i guld väldigt James Bond :)
444d29635773a50b22e91539cc50fd79.jpg

a2b7330734da32e8a010c2797def4355.jpg
Silver var najs den med...
6edcb0b172141d645da9df4d8192eed4.jpg
Och en najs duo!

Tack för mig och håll till godo!

Xalle
 

F-L-P

Panerai
Tog mig en snabb titt idag på detta svenska mästerverk hos Vinderen ur. Den ända ADn för SS i Oslo och jag blev blev mycket begeistrad.
nr 007 i guld väldigt James Bond :)

Silver var najs den med...
Och en najs duo!

Tack för mig och håll till godo!

Xalle


Hade för mig att det var stål i den andra, men insåg att det var tavlan du menar...
 

Floffen

Panerai
Fina bilder. Tycker dock inte riktigt de lyckats med denna, känns lite för intetsägande? SS är annars en personlig favorit så blev lite besviken när denna släpptes... :(
 

Joffrey

Vacheron
2-Faktor
Fina bilder. Tycker dock inte riktigt de lyckats med denna, känns lite för intetsägande? SS är annars en personlig favorit så blev lite besviken när denna släpptes... :(
Den är grym i verkligheten, grymt tunn och elegant klocka! Den är verkligen inte maffig som en Rolex utan mer stealth :)
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Svårt att gilla alla modeller från en tillverkare, men SS känns som ett medvetet val, vilket jag verkligen gillar.
 
Topp