Phenixfox
Basic
Något så unikt som en Royal Orient (WE0011EK) är till salu. Klockan är från 2014 och kommer med box, alla länkar och papper. Bra skick. Det vanliga när det gäller normalt använt skick, hårlinjer och någon enstaka prick men inget att anmärka på. Servades av förste ägare 2015, han var något av en pedant enligt egen utsago och lämnade alltid in sina automater efter ett år. Papper på det följer givetvis med.
Går inom specifikation -5/+15
36.5mm utan krona. Klockan bär lite större än man kan tro om man läser sig blind på boettstorleken
13.5mm hög
19mm mellan bandhornen
Jag skickar med ett snyggt armband (blått ödlemönstrat) som jag köpt till klockan men aldrig använt. Armbandet gick på ca 400:-
1000:- av pengarna från försäljningen kommer gå till barncancerfonden.
Pris 4500:- med frakt. Grymt mycket klocka för pengarna!
Pris helgen 10-11/12 3500:- inkl frakt. Gäller endast köp. För byten sätter jag värdet 4500:-
Retur: Nej, inte för detta pris.
Referenser finns
Tack KS för plats!
Går inom specifikation -5/+15
36.5mm utan krona. Klockan bär lite större än man kan tro om man läser sig blind på boettstorleken
13.5mm hög
19mm mellan bandhornen
Jag skickar med ett snyggt armband (blått ödlemönstrat) som jag köpt till klockan men aldrig använt. Armbandet gick på ca 400:-
1000:- av pengarna från försäljningen kommer gå till barncancerfonden.
Pris 4500:- med frakt. Grymt mycket klocka för pengarna!
Pris helgen 10-11/12 3500:- inkl frakt. Gäller endast köp. För byten sätter jag värdet 4500:-
Retur: Nej, inte för detta pris.
Referenser finns
Tack KS för plats!
Bilagor
Senast ändrad: