• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Royal Straps Feedback.

McNulty

KS Explorers Club
Friends Of KS
2-Faktor
Köpt Tropic och Nato från @Royal Straps. Mycket trevlig och snabb kommunikation, samt utmärk service i övrigt. Lägg därtill snabb levereras också!

Hur nöjd som helst. Kommer bli fler köp! Rekommenderas varmt och är givetvis solklara good-guys :)
 

ventilbasun

Breitling
Köpte ett sail strap runt tisdags lunch, låg i brevlådan igår. Snabb leverans och snabb feedback när jag hade någon fråga innan beställning, så det blir en rekommendation från mig.
 

Clark Kent

Patek
2-Faktor
Har handlat flertalet band från Royal Straps.

Alltid bra packat och blixtsnabba leveranser. Banden håller god kvalitet och jag kan varmt rekommendera dem som säljare.
 

Pippo

Omega
2-Faktor
Fick hem två racingstraps och ett verktyg idag - beställde i söndags! Snabbt jobbat och fina produkter! Båda banden känns enligt min mening välarbetade och "dyrare" än prislappen antyder, blir säkerligen fler beställningar i framtiden. 100% GG!
 

Rymdhamstern

Panerai
Sålde klocka i 10tkr klassen på distans till @Royal Straps. Allt fungerade helt perfekt och var grymt trevligt från början till slut. 100% GG.

Har även köpt straps vilket även det fungerade perfekt. Blixtsnabb leverans och grym kvalitet. 100% GG även där.
 

Ljungen

Panerai
Pledge Member
2-Faktor
Inhandlade in Sailcloth Dress 20mm, topkommunikation, jättetrevlig och snabb leverans! Mycket nöjd och rekommenderas varmt av mig, 100% GG!
 

Orlok

Omega
2-Faktor
Köpte sail stap, extra pvd buckle och nato - zuludiver. Riktigt bra prylar.
Royal Straps rekommenderas - bra priser, bra produkter, snabba svar och snabb leverans. Precis det man vill ha som kund. :)
 

Aerospace

Panerai
2-Faktor
Gjorde en trevlig affär med @Royal Straps där jag köpte ett snyggt sail strap-all black med zuludiver spänne.
Är mycket nöjd med kommunikationen, snabba frakten, paketeringen och själva produkten!. 100% GG med alla rätt i min bok! Tack!
 

moggelito

Rolex
2-Faktor
Har köpt både sailcloth och mesh, det har gått snabbt, både med kommunikation och leverans. På det bra produkter med bra kvalitet, bra grejer! Kommer absolut handla flera gånger.
 
Topp