• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Royal Straps Officiella Nyhetstråd !!

Royal Straps

Cartier
Professional Dealer
2-Faktor
Hej alla på KS !

På begäran av många startar jag nu en sådan tråd för det senaste om företaget.
Här kommer presenteras produktnyheter, vad som händer med företaget och förhoppningsvis
feedback från er. Som gammal fotograf gillar jag verkligen Instagram för att det är ett otroligt
snabbt och roligt media med bilder i focus..så följ gärna Royalstraps där, vi finns även på Facebook
och Twitter från och med nu, men Instagram är där det händer först nya produkter, tävlingar mm.
Hashtagga också gärna era bilder med Bonetto och Momentum så kommer dom bästa presenteras där.

Nyheter i lager, Massor av Bonetto Cinturini i nya färger bara för Royalstraps och till mycket bra priser.
Det har funnits frågor om rabatter för KS medlemmar men jag har pressat ner priserna för alla istället.
Dock kommer alltid kampanjer, erbjudanden och liknande alltid presenteras här först och under Säljes.

Det strömmar in order på Bonetto och Momentum hela tiden nu från alla håll, vilket gör det omöjligt
att hinna öppna webbshoppen innan 1 september då jag är utomlands från midsommar till början av
Augusti. Det kommer att finnas en banner här på KS snart, och när ni trycker där flyttas ni till Royalstraps
på Facebook. Där kan man också läsa senaste info skicka ett PM och beställa, följa utvecklingen mm.

Så ni som är sugna på lite Bonetto Divestraps och Momentum klockor och Zulustraps tänk på att lägga
order INNAN MIDSOMMAR leverans oftast dagen efter beställning.

Och ni som redan har beställt skriv gärna några rader på Goodguys & Badguys.
Feedback och tankar är det viktigaste för mig, då jag verkligen vill driva Royalstraps interaktivt med mina kunder
och alla ska kunna hänga med på en rolig resa, och vi börjar på Instagram :)

Ha en toppedag alla och tack för ordet / Mathias

10362077_448505231953376_733407916_n.jpg
10349689_291108851057436_899121206_n.jpg
926205_655209451223516_364009793_n.jpg
 

Sullstrom

Panerai
2-Faktor
Snyggt! Jag la en beställning igår vid 13.00, fick ett mail 13.30 om att banden var på väg, det kallar jag snabb service! Hoppas på att banden ligger i postfacket när jag kommer hem så man kan testa det ikväll :)!
 

Royal Straps

Cartier
Professional Dealer
2-Faktor
Hej Alla !

Idag kom en efterlängtad nyhet till kontoret :)

Base Layer bygger också på Steelix som vi nu alla vet håller...tack Masterkiller för infrysningen mm.
Den har en helt annan urtavla med sandwich dial samma typ som Panerai gör mycket snyggt.
Detta ihop med att den säljs på bondstripe zulu, gör Base Layer till en lite mer dressad beater.
Priset lite dyrare än Steelix och samma som Torpedo. 1200kr

Ha en bra dag / Mathias

BaseLayer.jpg
 

Royal Straps

Cartier
Professional Dealer
2-Faktor
Hej Alla !

Det blev en från KS som vann första instagram tävlingen :)

Grattis Hubbatix hör av dig så får du välja ett grattis Bonetto Cinturini.

Massor med tävlingar kommer så följ Royalstraps på Instagram.

Ha en bra dag / Mathias

10362077_448505231953376_733407916_n.jpg
 

Royal Straps

Cartier
Professional Dealer
2-Faktor
Ny Instagram Tävling !

För att vi nått 100 följare, har vi nu en ny tävling.
Priset är ett valfritt Bonetto Cinturini Dykband och tävlingen avslutas på midsommarafton.
Regler nedan,

Ha det bra i solen / Mathias

925259_321031654711819_801407291_n.jpg
 

Royal Straps

Cartier
Professional Dealer
2-Faktor
Hej Alla !

Idag kom Bannern upp på KS tack ledningen för platsen :)
Just nu kommer ni till Facebook tills webbutiken är klar 1 sept.
Gilla gärna på FB och följ på instagram för senaste info tävlingar och produkter.
Produkterna finns även under säljes här, och just nu har vi det mesta på lager.
Obs. Att vi kommer ha ett sommaruppehåll från midsommar till 4 aug.

Tack för ordet / Mathias
 

Royal Straps

Cartier
Professional Dealer
2-Faktor
Hej Alla!

Snart kommer nya Bonetto bara för KS mod 317 22mm i Saint Tropez White.
Antalet är begränsat till 30st och priset 250kr. Av dessa skänker Royal Straps 50kr per Strap till BCF. Så håll utkik efter dessa Coola Dive Straps så gör vi en god gärning tillsammans.

Ha det bra i Solen :cool: / Mathias
 

Royal Straps

Cartier
Professional Dealer
2-Faktor
Base Layer vs Steelix.

Här ser ni dom två bredvid varandra, båda finns i lager. Base Layer med sin sandwich dial 1200kr och Steelix 1000kr

Två riktigt bra Beaters, lika men ändå inte :)

BaseLayer1.jpg
Steelix1.jpg
 

Royal Straps

Cartier
Professional Dealer
2-Faktor
Hej Alla!

Bonetto special bara för medlemmar på KS och insamling för BCF.

Vi har tillverkat 30st Bonetto mod 317 22mm i Saint Tropez White.

Priset samma som vanligt endast 250kr, men av dessa skänker Royal Straps 50kr per Divestrap till BCF.

Så passa på att köpa ett riktigt Coolt Divestrap till din sommarklocka, och gör en god gärning på samma gång.

Hoppas vi kan göra slut på dom här innan midsommar, så presenterar jag en inbetalning på 1500kr här i tråden senare.

Ps. 5 redan sålda idag på förorder.

Tack för ordet / Mathias

SaintTropez.jpg
 

Royal Straps

Cartier
Professional Dealer
2-Faktor
Back in Black,

Nu finns Bonetto mod 281 22mm i svart igen, Detta klassiker från Vintage Diver Serien är det perfekta bas dykbandet
för att sedan kanske ha några fina sommarfärger med.


10453891_1430900490516875_1620893793_n.jpg
 

Royal Straps

Cartier
Professional Dealer
2-Faktor
Hej Alla !

Vi har öppet måndag och tisdag denna vecka, sen har vi sommaruppehåll tom 4 aug.

Vi har det mesta i lager Torpedo med svart urtavla, Base Layer och Steelix.

Alla färger och storlekar från Bonetto och Zulustraps från Momentum. ( Kolla under Säljes )

Så hör av er om ni vill ha något mer innan sommaren.

Ha det bra / Mathias
 

WBergdahl

Panerai
Jag är lite sugen på att köpa ett, vet dock inte vilken färg...
Tänkte ha det på en SMP (212.30.41.20.03.001)
Vad tror ni?
 

Royal Straps

Cartier
Professional Dealer
2-Faktor
Hej Alla !

Imorgon är sista dagen vi skickar innan sommar uppehållet.

Nya beställningar from 4 aug.

Ha det bra i solen :cool: / Mathias
 

Royal Straps

Cartier
Professional Dealer
2-Faktor
Hej igen,

Order rasar in, snart slut på alla Momentum klockor..men nya på väg i början av Augusti :)

Tar order tom lunch imon, sen är det dags att packa för semester.

Har verkligen varit roligt med så possitiva kunder, och all feedback :)

Har mycket spännande på G för hösten, och som vanligt så är det på KS eller Instagram man får dom senaste nyheterna.

Ha det bra i Solen :cool: / Mathias
 

Royal Straps

Cartier
Professional Dealer
2-Faktor
Hej alla på KS.

Hemma på kontoret igen efter 5 veckors semester i Frankrike.

Torpedo har varit min nya resebeater och ersatt min Certina Action Diver,

Den har verkligen varit en super reseklocka som varit i Saltvatten i 5 veckor, tältat, vandrat i berg, druckit Rose i Saint Tropez mm.

Har det mesta Bonetto i lager, Torpedo Black Dial och Base Layer. Torpedo White Dial o Steelix kommer nya om en vecka.

Tur man la förorder innan sommaren Torpedo och Steelix slut både i USA och Canada igen.

Uppdaterar med nya annonser och bilder under veckan.

Ha en fortsatt trevlig sommar / Mathias :cool:
 

Tre333

Cartier
Troligen jag som gör något tokigt. Försöker gå till www.royalstraps.se hemsidan men kommer bara till FB dito, varför? Hur kan jag lägga en order utan FB? Önskar ett plastband i orange till en Omega SMP med 22mm "lugg"
Tack på förhand för hjälpen :)
 

Royal Straps

Cartier
Professional Dealer
2-Faktor
Troligen jag som gör något tokigt. Försöker gå till www.royalstraps.se hemsidan men kommer bara till FB dito, varför? Hur kan jag lägga en order utan FB? Önskar ett plastband i orange till en Omega SMP med 22mm "lugg"
Tack på förhand för hjälpen :)

Hej !

Dom flesta beställer här, ingen webbutik
Än men om ca 3 veckor...lägger upp annonser
Här imon men sök Bonetto på säljes så hittar
Du gammal annons.

Skicka PM här och Swish så har du band nästa
Dag, har Orange mod 281 22mm i lager.

Ha en bra dag / Mathias
 
Topp