• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Royal Watches Sweden AB

Hassan

Breitling
Köpte min första ”riktiga” klocka från @Royal Watches för ca 2 månader sen. Är rätt så ny i klockvärlden men det gick hur bra som helst.
Grymt bemötande samt riktigt trevlig kille

Blir definitivt fler affärer i framtiden
 

Bilagor

  • D8D84FF3-FE76-4DBB-A847-CAE95EA42B20.jpeg
    D8D84FF3-FE76-4DBB-A847-CAE95EA42B20.jpeg
    117.1 KB · Visningar: 89

Mic1

Rolex
2-Faktor
Sålt Rolex till Royal Watches. Hur smidigt som helst, träffades på mitt jobb. Blir fler affärer i framtiden. 100% goodguy!
 

Divemaster

Cartier
Åkte för o prova en Rolex Sky-dweller hos Royal Watches idag. Köpte klockan och lämnade en i inbyte. Trevlig och kunnig kille 100% Goodguy !
Mycket nöjd med affären kommer handla där igen!
 
Senast ändrad:

meijlinder

Rolex
2-Faktor
Köpte rolex av RW i veckan med annan klocka som delinbyte. Allt som beskrivet och mycket trevligt besök.
Tvekar inte att göra fler affärer.
 

Sgt Poppa

Rolex
2-Faktor
Utfört en rad affärer med @Royal Watches nu, både köpt och sålt via dom och allt har gått hur smidigt som helst! Fantastiska!
Dom har mina varmaste rekommendationer då dom har varit 100% behjälpliga ifall man har frågor, undrat något eller ifall något mot förmodan har strulat!

Kommer utföra en rad affärer till med dessa gentlemäns, det är jag övertygad om!
 

Swizz beat

Patek
2-Faktor
Har gjort flera affärer med Royal Watches, både köpt och sålt. Fantastiskt bra bemötande och rak och ärlig kommunikation i varje affär jag gjort. Rekommenderas 100%
 
Topp