• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

RPR säger att Batman utgått

ScubaKing

Audemars
Jag var lite nyfiken på denna modell och ringde runt lite. Finns inte en AD bland dem jag ringde som säger att den ska utgå. Snarare att dem tror att den INTE alls skulle utgå då det är en ganska ny modell som säljer väldigt bra.
 

Dicktatorn

NJA 1980 s. 725.
Friends Of KS
Jag var lite nyfiken på denna modell och ringde runt lite. Finns inte en AD bland dem jag ringde som säger att den ska utgå. Snarare att dem tror att den INTE alls skulle utgå då det är en ganska ny modell som säljer väldigt bra.

Ibland känns det som att den som borde veta mest vet minst d.v.s. AD. Om den kommer att utgå eller inte har jag ingen aning om dock.
 

jh742

Omega
B284D0E1-27C1-4000-9506-CEEFC2F3044E.png
Ja vad ska man säga, konstigt nog så blir man förvånad.
26A191D4-4098-41DE-AFDF-980C9F433215.jpeg
Då är ju detta ett vrakpris
 

Son

Omega
2-Faktor
Det börjar bli lite dyrt nu? Om detta håller i sig passerar den 180 i maj............................................
Köpte en i augusti för 85 tyckte det var galet men nu framstår det som rena *fyndet*
 

Bonumm

Panerai
Vad ska man dra för lärdom av detta då, aldrig sälja bara köpa. Än så länge så har jag bara köpt det jag vill ha utan tanke på att sälja. Tror jag ska fortsätta med det. Sen att de klockor man köpt stigit i pris är ju bara en bonus.
 

Dicktatorn

NJA 1980 s. 725.
Friends Of KS
Gubbfan hade rätt. En ny på jubilee. Personligen tycker jag den gamla är bättre. Vad tycker ni?
 

Dicktatorn

NJA 1980 s. 725.
Friends Of KS
Fast det skrev han ju inte.. han skrev "The Batman GMT is discontinued" och det är den ju inte ;)

Batman har alltid varit ett smeknamn för 116710BLNR och inget annat. Han syftar givetvis på 116710BLNR och den har utgått. Sen hur anal man väljer att vara är upp till var och en. :)
 

Richie

Audemars
2-Faktor
Batman har alltid varit ett smeknamn för 116710BLNR och inget annat. Han syftar givetvis på 116710BLNR och den har utgått. Sen hur anal man väljer att vara är upp till var och en. :)
Fast att säga att den utgått när man kan komma över(nåja, blir väl väntetid på denna också) en likadan med annat verk och annan länk är ju också fel om du frågar mig..

Precis som @Kapten M säger är det ju snarare 116710LN som utgått.
 

Dicktatorn

NJA 1980 s. 725.
Friends Of KS
Fast att säga att den utgått när man kan komma över(nåja, blir väl väntetid på denna också) en likadan med annat verk och annan länk är ju också fel om du frågar mig..

Han säger att Batman inte längre går att beställa. Om du vill kalla den nya för Batman så gör det. Precis alla andra kommer kalla den för nya Batman eller liknande.
 
Topp