• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Rubber B deep sea

Milanoo

Omega
letat på forumet men kan inte hitta nåt:(

Vill köpa ett rubber b till min deep sea men vill ha ett viklås spänne(vet inte om det heter så) ist för det man kan få till. Då till frågan!.

Kan man montera ett viklås från en submariner på rubber b till deep sea:n? Eller skiljer sig gummit även i den änden? Känns som det är lättare och billigare att hitta ett viklås till en sub.

Tack på förhand
Mvh Marcus
 

Hebbe

Ki-Adi-Mundi
2-Faktor
letat på forumet men kan inte hitta nåt:(

Vill köpa ett rubber b till min deep sea men vill ha ett viklås spänne(vet inte om det heter så) ist för det man kan få till. Då till frågan!.

Kan man montera ett viklås från en submariner på rubber b till deep sea:n? Eller skiljer sig gummit även i den änden? Känns som det är lättare och billigare att hitta ett viklås till en sub.

Tack på förhand
Mvh Marcus
WWW.rubberb.com där kan du beställa gummit. du använder ditt orginal spänne från länken
 

snoozarn

Patek
2-Faktor
Ja, frågan är varför du skulle ha ett sub glidelock på den? Använd deepseans glidelock som det är menat. Finns dock vissa fegisar här som kör på aftermarket och/eller fake spännen till sina Rubber b. Usch.
 

Jerico

Frank Andersson
2-Faktor
Törnlås funkar utmärkt.
image.jpg
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
letat på forumet men kan inte hitta nåt:(

Vill köpa ett rubber b till min deep sea men vill ha ett viklås spänne(vet inte om det heter så) ist för det man kan få till. Då till frågan!.

Kan man montera ett viklås från en submariner på rubber b till deep sea:n? Eller skiljer sig gummit även i den änden? Känns som det är lättare och billigare att hitta ett viklås till en sub.

Tack på förhand
Mvh Marcus
Har för mig jag fick meddelat att priset för ett löst lås är typ 8-10 papp så hade jag varit du så hade jag flyttat låset från länken.
 

Milanoo

Omega
Tack för svaren. Grejen är att jag vill ha låset på länken kvar så man kan byta band lättare utan att behöva montera låset fram och tillbaka. Blir väl att försöka få tag på ett lås till.
 
Topp